Nie stosujemy agresywnych reklam

Dlatego byłoby uprzejmie z twojej strony odznaczyć naszą stronę w adblocku. Poniższy screen pokazuje, jak to zrobić.

Dziękujemy!

wyłącz adblock

Reklama Huawei – promowanie negatywnych wzorców

Huawei reklama porażka

Czy ktoś z was widział świąteczną reklamę Huawei? Jest mały chłopiec, chodzi po domu, ale nikt się nim nie przejmuje, bo wszyscy (rodzicie, siostra) bawią się smartfonami i tabletami.

I na koniec reklamy morał – raz w roku odłóż smartfon, aby zająć się bliskimi. Czy coś w tym stylu, chodzi o część “raz w roku”. Czyli według producenta Huawei rodzice powinni raz w roku poświęcić czas dziecku?

Super wzorce są promowane przez Huawei. Chcieli podlizać się konsumentom, ale wychodzi odwrotnie. Czas bliskim trzeba poświęcać regularnie, a nie raz w roku, kiedy tak naprawdę to nie jest przyjemnie spędzony czas, tylko kilka dni stresówy dla większości ludzi.

Czego oczekuję

Aby marketingowcy najpierw myśleli, a potem produkowali reklamy.

2 komentarzy

  1. obbi pisze:

    I jeszcze pewnie pajace wzięli za przygotowanie spotu ze 200 tys. zł.

  2. Zen pisze:

    Tak, teraz wszędzie będą pojawiać się takie teksty – święta idą, bądź miły dla bliskich, spędź czas z rodziną, a resztę roku miej ich gdzieś. Taki jest przekaz przed świętami zewsząd. Wiecie o tym, że np. Święty Mikołaj to wytwór Coca Coli? Wytwór marketingowy. Święta to też wytwór marketingowy, tylko nie Coca Coli, lecz Kościoła, czyli jeszcze większej i bardziej krwiożerczej korporacji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wpisy z miasta: Warszawa